PRO TV, reclamat la CNA de Telekom. Ce gafa uriasa a comis postul TV

Publicat: 24 feb. 2019, 12:03 Autor: Echipa Ciao.ro Ciao.ro
PRO TV, reclamat la CNA de Telekom. Ce gafa uriasa a comis postul TV

Ieri, postul de televiziune isi anunta telespectatorii, prin intermediul site-ului stirileprotv.ro, ca posturile PRO TV ar putea iesi din grila NextGen si Telekom.

Azi, PRO TV a fost reclamat la CNA chiar de catre Telekom. Se pare ca postul tv a reusit sa isi supere unul din sponsorii principali ai emisiunii Romanii au talent, difuzata vineri seara. Acțiunile de forță implementate de Pro TV s-au întors rapid împotriva sa și au dat naștere unui confict fără precedent, informeaza capital.ro.

Telekom Romania a publicat o scrisoare deschisa in care vorbeste despre PRO TV.

PRO TV, reclamat la CNA de Telekom

PRO TV, reclamat la CNA de Telekom. Ce gafa uriasa a comis postul TV
PRO TV, reclamat la CNA de Telekom

„În ziua de vineri 22 februarie 2019 la orele 21:06, Protv a anunţat că „este posibil ca începând cu data de 1 martie canalele PRO TV să nu mai fie disponibile abonaţilor din reţelele Telekom şi NextGen”, generând astfel un impact negativ uriaş asupra unuia dintre principalii operatori telecom din România, depăsind astfel cadrul firesc şi etic al unei negocieri între părti, negociere aflată în plină desfăsurare, de altfel, la momentul anunţului. Mai mult, acelaşi anunţ a fost reluat astăzi, sambătă 23 februarie 2019 la ora 15:41,” se arată în scrisoarea deschisă adresată CNA, presei şi mediului de publicitate din România.

Telekom acuza PRO TV

PRO TV, reclamat la CNA de Telekom. Ce gafa uriasa a comis postul TV
Telekom e sponsor principal Romanii au talent de mai bine de 9 ani

In scrisoarea catre CNA, Telekom sustine ca PRO TV a folosit o „tactica brutală de denigrare şi calomniere”. Aceasta a avut loc in timpul emisiunii Romanii au talent, de vineri seara. A apărut un mesaj alarmant care, „minute în şir, pentru a se asigura că a produs un efect cu adevărat copleşitor” vorbea despre posibilitatea ca ProTV să să nu mai fie transmis de Telekom şi Next Gen. Emisiunea este sponsorizata de Telekom de 9 ani.

„Această tactică-a rulării de mesaje pe aşa numitul „scroll”, folosită de canalele de ştiri pentru anunţuri importante sau de criză, a fost de natură să ne şocheze atât pe noi, cât şi opinia publică, punând într-o situaţie deosebit de delicată grupul Telekom România, care s-a văzut nevoit să riposteze, în mod civilizat şi moderat, cu o informare asupra situaţiei. În calitate de grup de comunicaţii, vă asigurăm că Telekom Romania va face tot ceea ce este omeneşte şi moral posibil pentru ca ceea ce aţi citit vineri seară la ProTV să nu se întâmple,” anunţă Telekom.

Publicat: 24 feb. 2019, 12:03 Autor: Echipa Ciao.ro Ciao.ro
Pe aceeași temă
×